Van Boston naar Cape Cod

2 september 2018 - Cape Cod, Verenigde Staten

Bijtijds vertrokken van Boston naar Cape Cod. Het is een relatief kort ritje, 2 uurtjes. Zijn dus al vroeg op plaats van bestemming. Falmouth. Falmouth staat bekend om de strandjes en het warme water van de zee. Voordat we konden inchecken hebben we eerste een flinke wandeling gemaakt naar de haven en langs het water weer terug naar de hoodstraat. Lange gezellige straat met winkeltje en restaurantjes. Geluncht bij de quarterdeck restaurant. In 1967 heeft deze tent een nieuwe eigenaar gekregen en is met oud hout van rond 1600 opgeknapt. Het geeft een gevoel of je benedendeks van een schip bent. Aan de bar aan de praat geraakt met een aantal Boston Red Sox fans. De wedstrijd  van vandaag stond op het punt van beginnen. Wij hebben de wedstrijd niet uitgekeken, maar ze hebben verloren.

Ons overnachtingsadres voor de komende 4 nachten is het Federick William House. Dit is een kleine B&B maar mooi ingericht en ruim 100 jaar oud.

Nog lekker gegeten en nu heerlijk even relaxen. Het zijn best vermoeiende dagen.

Morgen gaan we met de ferry naar Martha’s Vinyard. Daar doen wij een tour. Even. Jet zelf rijden. Ben benieuwd hoe dat bevalt.

1. Babs:
    3 september 2018
    Zó leuk Cap Cod, héél veel plezier!!