Weer thuis

9 september 2018 - Schiphol, Nederland

Na een prima en snelle vlucht (6 uur en 5 minuten) zijn we om 05.30 (Nederlandse tijd)  geland op Schiphol. Yarinda en Steffan komen ons ophalen. Die moesten vroeg hun bed uit.

Van vliegtuig naar bagage puck up ging als een speer, maar daar begon het wachten op de koffers. Dat duurde best lang. En ja hoor kwam mijn rode koffer van de band. Tot nu toe geen problemen. Nadat alle koffers waren gelost en er niets meer op de band lag, stonden we met nog een aantal mensen sip te kijken. Er waten koffers verdwenen, waaronder ook de blauwe koffer van Wim. In de rij bij de KLM balie met nog ongeveer 15 andere mensen kregen we te horen dat ze op dat moment geen idee hadden waar de koffers zijn, maar waarschijnlijk niet op Schiphol.

Met instructies hoe een melding te maken dat een koffer niet is aangekomen, zijn we naar huis gegaan. Kleine domper op een fantastische vakantie.

Nu maar hopen dat de koffer snel gevonden wordt. Daar zit namelijk vooral vuile was van ons beide in. 😬😬 en kleding en toilettas van Wim. Moeten we vandaag nog tandenborstel en scheerspullen kopen.