Dagje auto - 440 km rijden

25 augustus 2018 - Waitsfield, Verenigde Staten

Na weer een prima ontbijt, Vandag een reisdag. Vanuit Quebec naar Vermont - USA. Eerste deel even kilometers gemaakt via de snelweg en na de grens Canada - USA zijn we overgegaan naar een scienic route.

De grens over naar USA is best apart. We hebben een geldig ESTA formulier, maar bij de grens toch moeten parkeren en naar het Imigratiekantoor. Waren wat mensen voor ons, maar eindelijk aan de beurt werden we best kordaat ondervraagd. Moesten aangeven  waar ons overnachtingsadres was en wanneer we weer terug naar Canada gingen. Op alles netjes en rustig antwoord gegeven. Na de vingerscans, foto en een rekening van 12 USA dollars mochten we verder.

De Scienic route was prachtig. Helaas weinig stops om foto’s te maken. In een wintersportplaats Stowe even geluncht en bij een mooi skiresort wezen kijken.

Daarna de weg vervolgd naar Waitsfield , daar is ook ons overnachtingsadres. We zitten in de Wairsfield Inn. Morgen richting Nort Conway. Daar blijven we 2 nachten. We maken daar een ritje met een historische trein naar de top van Mount Washington

1. Nicoline:
    28 augustus 2018
    Wat een gave plekken zeg. Grappig gezicht die ski's met prachtig groen gras in de omgeving haha. En wat zijn jullie lekker aan het smikkelen iedere keer! Genietse lekker!