2e dag Boston

1 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Onze 2e dag Boston ging van start met een ontbijtje bij J&M Diners (alleen open voor ontbijt en lunch).

Na het ontbijt nog even langs de Wallmart voor wat inkopen. Aangezien we wisten wat we moesten hebben waren we daar snel klaar en hebben onze tocht voortgezet naar Fenway park. Het stadion van de Boston Red Sox. Helaas speelde ze de afgelopen dagen niet thuis, dus deze geen wedstrijd kunnen kijken. Maar toch leuk de sfeer even te proeven.

Na een korte rustpauze hebben vandaag de rest van de Freedom Trail gelopen en zijn we naar de USS Constitiuon gewandeld. Het oudste nog drijvende marineschip.

Na wederom 10/11 km gelopen te hebben, zijn we bij de haven ergens een hapje gaan eten. Was weer heerlijk, behalve de bediening. Dat was chaos.

Nog klein stukje naar de auto en nu in hotel even deze blog schrijven. Op de computer beneden in de lobby omdat de Wifi zo slecht is dat het geen doen is.

Foto's volgen later.

Morgen op weg naar Cape Cod (4 nachten). Daarna nog 2 nachten in de Niagara watervallen. Einde van de vakantie is al weer inzicht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl